HEALTH & FITNESS

MONDAY MORNING WORKOUT – CHECK!

DSC_3567DSC_3546DSC_3558DSC_3564-2 DSC_3521-3

Bilder från min morgon innan gymmet och efter /

Jag får dagligen frågor om hur jag tränar, hur jag lägger upp mina pass, vad jag äter, hur jag hittar motivationen osv. Jag har gjort flera långa inlägg om det tidigare, så för er som vill läsa mer om allt det rekommenderar jag kolla in min Health & fitness kategori ELLER lyssna på den här vloggen jag gjorde för några månader sedan. Där får ni allt samlat!

Däremot tänkte jag dela med mig av vad jag körde imorse på gymmet eftersom ni brukar tycka det är kul. Imorse började jag med 30 min powerwalk för uppvärmingensskull, därefter gick jag på DAT booty work. Jag kör ett pass som endast är fokus på bakdelen 😉 Brukar alltid ta med mig ankelvikter till gymmet när jag kör just det passet då dom är så jäklarns bra och det absolut bästa om man verkligen vill få kontakt med rump-musklerna. 3 kg väger vardera!

La upp passet så att jag körde ungefär 4-6 övningar med något pulshöjande mellan varje övning. Till exempel squatjumps med ankelvikterna på. Att lägga till pulshöjande övningar mellan styrkeövningarna är jättebra om man vill behålla förbränningen uppe under hela passet. Jag gillar inte att bara sitta och vänta mellan seten. När man tränar ska man vara effektiv 😉

När jag fått hem min vlogg kamera ska jag ta med mig den till gymmet så skall jag visa er hur jag kör! <3

4 svar till “MONDAY MORNING WORKOUT – CHECK!

  1. Anna skriver:

    Hej Molly!
    Jag ska på vårbal nu i maj och undrar om du kanske kan göra något schysst inspo-inlägg med fina balklänningar från olika hemsidor. Är supersugen på någon vårig pastell/ ljusrosa/ beige klänning. Tack snälla!!

  2. Johanna skriver:

    Vad gott det ser ut! Det är kul när du delar med dig av träning och kost! Du är inspirerande 😀

  3. Alexandra skriver:

    Vart är den snygga gråa tröjan ifrån? 🙂
    Kram

Kommentera

E-postadressen publiceras inte.