THIS WEEK’S WORKOUT SCHEDULE

(Inlägget innehåller en reklamlänk)

Oversize hoodie – Calvin Klein

Fick en fråga på Snapchat om jag inte kunde dela med mig av mitt träningsschema i veckodagarna. Som ni säkert sett har jag inte varit hemma i Stockholm och kunnat haft ordentliga rutiner på länge, vilket gör att det har blivit lite hattigt med träningen. Men nu börjar det gå mot höst och jag har inte så många resor inbokade framöver vilket gör att jag kan hålla mer rutin på det hela. Jag älskar ju att ha mina små rutiner. Denna vecka kommer jag däremot vara hemma hela veckan och kan därför dela med mig av hur träningsbiten sett ut hittills och vad jag tänkt för resterande dagar .

Måndag – Powerwalk + PT-pass (endast styrka)
Tisdag – Powerwalk + liten cirkel på 20 minuter med olika övningar för hela kroppen
Onsdag – Powerwalk + några rygg och biceps övningar
Torsdag – Cirkelträning med övningar för hela kroppen
Fredag – Powerwalk eller intervaller (?) beroende på förkylningen
Lördag – Godisskålen på magen
Söndag – Likaså

Ni ser mycket powerwalks på schemat för denna vecka, annars brukar jag gilla att varva med Intervaller som ni kanske vet. Men jag har känt att det är något på gång i kroppen, förkylning eller vad det är(?) Så jag har inte velat tagit ut mig så mycket, men jag har heller inte velat legat på latsidan totalt då jag har två kampanjplåtningar framför mig den närmsta framtiden (första om 1,5 vecka) och då vill man ju gärna känna att man är på g <3

  1. Jättetack för att du delar med dig av din träning! Det är sååå inspirerande! Men jag tycker deg är ännu mer inspirerande att du delar med dig av att du äter godis på lördagar och söndagar. Gör du verkligen det? Jag gör det varje helg (och även på vardagar ibland) men det känns inte som att du som är perfekt gör det! Därför är det fantastiskt att se att man kan vara perfekt OCH äta godis på helgen med sin pojkvän eller vänner. Tack molly!

    1. Jätteolika, men oftast i uppförsbacke! En intervall jag kör är: 14,5 i hastighet och 5 i lutning. Springer 1 min, vilar en minut. Kör det ggr 12, det blir allt som allt 24 minuter. Men 12 intervaller.

  2. Hej! En fråga, kan du prata lite om mens och träning? Detta är ett väldigt viktigt ämne vilket jag önskade bloggare som skriver mycket om träning också kunde ta upp. Jag tappade själv min mens efter mycket träning och viktnedgång, och det var för mig inte något som jag trodde skulle kunna vara farligt, men när jag nu 3 år efter fortfarande inte fått tillbaka den så inser jag allvaret. Tanken om den aldrig kommer återvända är ständigt närvarande… Jag undrar om detta varit något problem för dig, eller är det obekant? Kram sötnos

Kommentera inlägget

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Information om hur vi använder dina personuppgifter och om dina rättigheter finns på vår hemsida

LOADING..